اس ام اس های من

 

سلام دوستان تو این پست میخوام  آرشیو  یه سری از  اس ام اس هایی که رو که خودم ساختم رو بذارم

خیلی هاشون قدیمه و مربوط به سالهای گذشته است

هدفم از ایجاد این پست آشنا شدن با سلیقه بازدید کننده است

لطفا راهنماییم کنید بگید از کدوما بیشتر خوشتون اومد ... کدوم اس ام اس جالب نبود و یا کلا

 اس ام اس ساختنو بی خیال شم

خلاصه منتظر پیشنهادات و انتقاداتتون هستم

 شما هم اگه خودتون اینکاره اید اس ام اس های اختصاصیتون رو  تو قسمت نظرات بذارید ممنون

 

 

 

اس ام اس های اختصاصی عاشقانه

 

 

 

 

 

ميخواهم از غم ندينت شكايت كنم

کلکسیون خنده‌ام را به سرقت برده.

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 

 از وقتی که دلت اومد تنگ دلم  هر روز  دلم تنگ دل تنگت میشه

 

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

صندوق پیام موبایلم هر روز پیامی جدید دارد از

فامیل/ دوستانم/ ایرانسل یا( همراه اول)/ تبلیغات/ حتی پیامک اشتباه

 از همه..و همه  جز .....تو

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

قند لبانت؛
نمک‌گیرم کرد! نميدانم فشارم بالاست يا قندم

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 با استناد به قانون جرايم رابطه اي
شما طبق مصاديق مجرمانه
به علت دلبري و ايجاد دلتنگي 
محكوم به حبس ابد در قلب اينجانب ميباشد
 دوران محكوميت شما از هم اكنون آغاز ميگردد

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

سلام عزیز مهربون ما رو نمیبینی خوشی؟

هنوزم مثل قدیما دلبری و عاشق کشی؟

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

بوسه ام را می گذارم پشت در
قهرکردی , قهرکردم , سر به سر
تو بيا , در را تماما باز کن
 هر چه ميخواهي برايم ناز كن
من غرورم را شکستم , داشتی ؟
آمدم , حالا تو با من آشتی ؟ 

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

ما که جزغاله شدیم بس که آتیش سوزوندی تو!

میخت و بد جوری توی قلبمون کوبوندی تو

اینقده با اون چشات  ناز و کرشمه اومدی

 تا دیگه هوش و حواس از سرمون پروندی تو

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

اين ديگه بار آخره دارم باهات حرف ميزنم
خداحافظ نا مهربون ميخوام ازت دل بكنم
سخته ولي من ميتونم سخته ولي من ميتونم
اين جمله رو اينقد ميگم تا كه فراموشت كنم ا

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 


 هميشه  از همان  ابتداي آشناييمان در هراس چنين روزي بودم  و كابوس خداحافظي را ميديدم اكنون شد آنچه نبايد ميشد  ... خداحافظ دليل بودنم خداحافظ

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

میخوام تو رو لو بدم تو اغتشــــاشـــگری
.
.
.
.
چون تو قلب منو به آتش کشیدی و تو وجودم آشوب به پا کردی

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


نازنین وقتی که بودی شبا هم تو رو میدیدم
دیگه از روزی که رفتی حتی خوابتم ندیدم
تو که بی وفا نبودی٬لااقل بیا تو خوابم
مگه تو خبر نداری شب و روز برات بیتابم؟

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

عزیز من ببخش اگه فراموشت نمی کنم

ببخش که تو خیالمم حتی بوست  نمی کنم

 ببخش که دست من هنوز لایق دستات نشده

راستی بدون که قلب من دلخور از حرفات نشده

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 


ذره ذزه٬قطره قطره٬ میسوزم اما میمونم
خودمم موندم چه جوری میتونم زنده بمونم
هنوزم باور ندارم که تو نیستی و من هستم
شایدم من مرده باشم٬ الکی میگن که هستم!

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

دلم که مهمون نميخواست کي گفت که مهمونم بشي؟
کي گفت بياي تو قلبم و مهمون نا خــونــده بشي؟
کي گفت که از چشاي من خواب و بدزدي و بري؟
کي گفت پريشونم کني٬ کي گفت بری؟کي گفت بري؟

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


ببین خدایی با دلم چه کردی این کارا رو با دل دیگه کردی؟ 
هیچکی مثه من نازت و خریده؟ هیچکی با رویای تو پر کشیده؟
برو ولی اینو یادت بمونه تو قول دای بیوفای دیوونه

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 گفتي به ماه نگاه كن ياد من باش
به ياد لحظه هاي سرد من باش
انگار روزو شبم بي ماه نميشه
به خدا يادتم بي ماه هميشه

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 

دوست دارم در سرزمین قلبم خانه ای

 بسازم که پنجره هایش هیچ گاه از دیدن تو سیر نشوند

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 از وقتي كه رفتي تمام اندوه ها مال منند

تمام آه ها در سینه منند

من كي راه خانه دل تو را گم کردم؟

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 


مشترک گرامی ورود شما به قلب فرستنده پیام با موفقیت انجام شد

خروج  امکان پذیر نمیباشد

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


خوش به حالت اشكاي تو به جاي شور بودن شيرينه
.
.
.آخه چشات عسليه اشكاتو شيرين ميكنه

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


نگرانتم حالت خوبه؟؟؟ جاییت نشكسته؟ مطمئنی كه خوبی؟؟ آخه از ارتفاع به این بلندی سقوط كردی.
.
.
.

...  از آسمون یه راست افتادی تو قلب من

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

غروبای جمعه دلم میگیره.

.


 بی تو این سه سه شب و اون سه سه شب ؛ هر سه سه شب ؛ غروب جمعه است

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


   تو رو خدا كمكم كن اين روزا هر چي بيشتر دست و پا ميزنم بيشتر فرو ميرم و غرق ميشم.
.
.
بد جوري تو درياي چشات گير كردم

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 سلام بيبن من گم شدم نميدونم  از كجا بايد برم ..

.
.
.
بگو از كدوم طرف بايد قربونت برم

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


در  اين هواي گرم كدام گزينه بيشتر مي چسبد؟


الف:هندوانه  خنك

ب: استخر آب

ج:یخ در بهشت با طعم آلبالو

 د:يك ماچ آبدار از گونه شما

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در اين تابستان داغ نگاهاي سردت كشنده تر از گرما ست  و من در آسمان دوستيمان  گويي برف و سرما را تا مغز استخوانم درك ميكنم

 

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

سلام .حالت خوبه؟  تو گم شدي؟؟!!!

.

.

.

آخه ديدم پشت شيشه يه مغازه نوشته يك تكه طلاي با ارزش پيدا شده گفتم شايد تو باشي

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


 

  اس ام اس های  اختصاصی سرکاری


 دلم ميخواد تو رو بو كنم.
.
.
 ميخوام ببينم اصلا از انسانيت بويي بردي؟

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

هوا خيلي گرمه دارم خفه ميشم كاش تو اينجا بودي.
.
.
. لااقل دو تا جك واسمون ميگفتي يخ ميكرديم

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 


موردي براي نمايش نيست.
.
.
.
.

مشترك گرامي اين اس ام اس حذف شد
 ظاهرا فرستند قصد سركار گذاشتن شما را داشته

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


مفت خور عوضي از حلقومت در ميارم ازت شكايت ميكنم


.
.
.

دلمو دزديدي چرا پس نميدي؟

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 


الا اي آنكه اس ام اس نميدي ......پيامك مرا پاسخ نميدي

 الهي کوربشي چشمات نبينه.... بميري، گم بشي، حقت همينه

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 عاشقانه بنده خداsms:

 

نوشتم یادگاری در موبايلت
قاب كن آن را بزن توی اتاقت
بیا تا دستمال تو بگردم
مرتب پاک کن با من دماغت

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


قرار بود عاشق كسي باشم كه وعده هايش تو خالي نباشند اما تو چي؟
.
.
.
وعده باد، مفت و زياد، حرف هاي بد،  مخ منو زد، موي بلند، روي سياه، ناخن دراز، واه واه واه

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


غضنفر ساندویچی داشته ازش میپرسن سوالی كه خیلی ذهنتو  به خودش مشغول كرده چیه

میگه:
.
.
.
می خوری یا می بری؟

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 هر گاه عاشقانه دست دختری را گرفتم خر شدم..
.
.
.
.
. آنقدر که در من هراس خر شدن هست، در خود خر نیست

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 


آهای مجسمه ی بی احساس سنگ دل
.
.
.
.


نگرانتم اگه هنوز ندزدیدنت یه خبر به من بده

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

چه کسی می خواهد

من و تو ما نشویم؟

خاک بر سرش

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
. اگر شارژي دهي بهر موبايلم
بدان از ديدنت خيلي خوشحالم
وگر شارژ موبايلم را بگيري
الهي  تب كني زودي بميري !!!

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


نفرين ٢٠١٠
:
ببين خدايي با دلم چه كردی
اين غلطارو ديگه با كي كردي؟
ايشالله كه يادت بره بخندي
يادت بره دكمه هاتو ببندي
ايشاله  وقتي که ميري جيش كني
 هول بشي و شلوارتو خيس كني

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دستت نمک ندارد نذری داری که ادا نکرده ای به زودی خبر خوشی به تو میرسد

 .
.
.
اوهوي همين جوري كه مفتي نميشه  صد تومن بده فالت بگيروم

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 


 ديگه بهت اعتماد ندارم واقعا ازت توقع نداشتم نميدونستم تو يه دزدي.
.
.
. واسه چي قلب منو دزديدي؟

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


میدونی

CNN

مخفف چيه؟.

.

.

.

كانون/ نَرانِ /ناكام

راستي

پيشنهاد ميكنم همين الان بري عضو اين كانون بشي

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 


 
 غضنفرميخواسته خودكشي كنه  ميگن چرا؟ميگه هر چي اس ام اس ميدم  طرف جوابمو نميده ازش ميپرسن عشقت كيه؟ ميگه مريم حيدر زاده

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 

 

----l-
l       '.o
l       /l
l        JL
l
l
اگه یه بار دیگه از این اس ام اس های تکراری بدی خودمو دار میزنم

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
 آيا ميدانيد  نيمي از عمر دخترا و پسرها صرف چه مي شود؟.

 

 

.

.

.

e نميدانيد؟

.

.

.

پسرها به دنبال جوراب خود ميگردند و دخترها در جستجوي گل سر

حالا دانستید؟............ گل سر/جوراب منو ندیدی؟

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 خوش به حالت هميشه بهت غبطه ميخورم اينقدر خوشبختي و  خودت نمیدونی

.

.

.

.

.. به قول شاعر بدبخت انكه گرفتار عقل شد خوشبخت انكه  كره خر امد الاغ رفت

 

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


آیا میدانستیدنسبت خارش هر نقطه از بدن با میزان دسترسی آن نقطه نسبت عکس دارد.

امتحان کنید تا مطمئن شوید.

.

.

.


.بی تربیت کجا رو داری میخارونی

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 

طبق آخرین آمار پر جمعیت ترین جای دنیا
.
.
.
قلب پسرهاست

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


اه پیییف!!! حالمو به هم زدی .... پاشو برو دستشویی بعد بگیر بخواب

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


بخشید بیدارت کردم میدونم دیگه خیلی قدیمی شده اس ام اس سرکاری نیمه شب ولی خواستم امتحان کنم ببینم هنوز حال میده یا نه

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


رفیق بی معرفت ؛ مثل پنجره ی رو به دیوار ميمونه

.

.

.

چطوري پنجره؟

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

حوه برخورد با فردي كه سيبيل گذاشته.

.

..


قديما:  ماشالله مردی شده واسه خودش،
حالا :این مسخره بازیا چیه!  اه حالم به هم خورد! برو بزنش!

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 با سلام و کمال افتخار انتصاب بجا و شایسته شما را به سمت وزارت تبریک گفته و امید است با دیدن این اس ام اس لحظاتی خر کیف شده و خود را وزیر احساس کنید.

.

.

.

سازمان روحیه بخشی به جوانان جویای نام

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


یارو میره هارد بخره میگه هارد  ۳۲۰ میخوام غضنفر هارد ۲۰۰ میاره

بهش میگه گفتم ۳۲۰

 میگه :ناراحت نباش جا وا می کنه ..!!!

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چشم ها رو شستم

جور دیگر دیدم

باز هم سود نداشت.
.
.

تو همان كره الاغي بودي همچنان هم هستي

 

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


 

اس ام اس های اختصاصی تبریک تولد

 
روز میلاد توست و من همچنان در آرزوی لحظه ای هستم که دستانت را بگیرم در چشمانت خیره شوم
تو را در آغوشم بفشارم و با عشق بگویم تولدت مبارك

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

امروز روز تولد توست و من هروز بیش از پیش به این راز پی میبرم كه تو خلق شده ای برای من تا زيباترين لحظه ها را برايم بسازي

 تولدت مبارک

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اینم شعری که برای تبریک تولد داداشم گفتم

 

روز تولدت شد و نيستم اما كنار تو        

         كاشكي مي شد كه جونمو هديه بدم براي تو        

         درسته ما نميتونيم اين روز و پيش هم باشيم        

         بيا بهش تو رويامون رنگ حقيقت بپاشيم        

          ميخوام برات تو روياهام جشن تولد بگيرم       

         از لحظه لحظه هاي جشن تو خيالم عكس بگيرم       

          من باشم و تو باشي و فرشته هاي آسمون       

         چراغوني جشنمون، ستاره هاي كهكشون       

          به جاي شمع ميخوام برات غمهات و آتيش بزنم       

         هر چي غم و غصه داري يك شبه آتيش بزنم       

          تو غمهات و فوت بكني منم ستاره بيارم       

         اشک چشاتو پاک کنم نور ستاره بكارم       

          كهكشونو ستاره هاش درياو موج و ماهياش        

         بيابونا و بركه هاش بارون و قطره قطره هاش       

          با هفت تا آسمون پر از گلاي ياس وميخک        

         با ل فرشته ها و عشق و اشتياق و پولک        

         عاشقتو يه قلب بي قرار و کوچک       

         فقط مي خوان بهت بگن :.

.

.

.

.      تولدت مبارک

 

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 


 

 اس ام اس های اختصاصی ماه رمضان


مشترک گرامی به علت حلول ماه مبارک رمضان از خوردن جگر شما تا هنگام افطار معذوریم لطفا بعد از افطار در دسترس باشید

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

کجایی؟؟ همه دارن رو پشت بوم دنبالت میگردن

آخه ماه من میخوان ببینن فراد عیده یا نه

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 


 

اس ام اس های اختصاصی مخصوص چهار شنبه سوری


چهار شنبه سوری روز ملی مبارزه با آرامش اعصاب بر شما ترقه بازان گرامی مبارک باد.

.

.

.

ستاد روانی شدگان چهار شنبه اخر سال

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

با یاد سرخی گونه هات..

درخشش چشمات ..

سوزانندگی لبهات..

 داغی عشقت

 از رو آتیش میپرم

دوستت دارم آتیش پاره  چهارشنبه سوری مبارک

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 چهار شنبه سوریه نیا پایین می سوزی
.
.
.
.
.

چیه؟ توقع داشتی اینجا آتیش باشه بسوزی؟؟

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

سلام چهارشنبه سوری جایی قرار نذاری کار واجب باهات دارم

آحه آتیش کم داریم آتیش پاره

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

چهارشنبه سوری هر آتیشی که دیدی به یاد قلب منم باش آخه از دوریت بدجوری آتیش گرفته

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


ميتونم خواهش کنم سال تحويل بياي خونه ما؟


آخه سبزه خوشگل تر از تو پيدا نکردم

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


 

اس ام اس های اختصاصی سپندارمذگان 


مهم نیست ولنتاین یا سپندار مذگان

هر دوبهانه اند برای اینکه به تو بگویم

.

.

.

.

 بی بهانه دوستت دارم

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


می دانی که من هر روز ،

با تو بودن را جشن می گیرم.

خواهشی از تو دارم...

بیا عشق مان را "سپندار مذگان "  جشن بگیریم.

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


 

اس ام اس های اختصاصی عید نوروز

 

بي تو آرزو ميكنم لحظه سال تحويل هيچگاه نرسد
 امسال بدون تو نوروز برايم مفهومي ندارد

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 نوروز هيچ  هدیه ای برايم ارزشمند تر از  حضورتو  نيست.
.
.
.
عيدي ما يادت نره

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بهار امسال بي تو برايم از پاييز غم انگيز تر است

نوروز مبارك

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چه عجیب است رسم روزگار تویی که بهترین بهار را بریم رقم زدی امسال با رفتنت بد ترین نوروز را تجربه میکنم   امید وارم شیرینی لحظهایت به اندازه تلخی لحظه هایم زیاد باشد

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


 

 اس ام اس های اختصاصی سیزده بدر

دمت گرم بابا.خیلی با حالی

.

.

.

.

اولین گوسفندی هستی که دلت طاقت اورد و سبزه ها رو تا سیزده نخوردی

 

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

سلام مهسا جون سیزده کجا میرین؟اگه میشه بیا با هم بریم.

اخه پارسال با تو خیلی خوش گذشت

.

.

 تو که میبینی اس ام اس مال تو نیست مرض داری تا اخر میخونیش؟؟

 

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


با آرزوی یافتن همسری مناسب از دختران ترشیده دعوت میشود ضمن خویشتن داری از گره زدن سبزه ها به شدت خورداری فرمایند.

.

.

.

سازمان حمایت از محیط زیست

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

اگه قرار باشه دروغ سیزده رو در مورد من بگی چی میگی؟

.

.

.

قبل از اینکه برای یکی دیگه بفرستی جواب منو بده

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو رو خدا فردا جایی قرار نداز میخوام سیزده رو فقط با تو باشم

آخه با بدون تو اصلا صفا نداره

.

.

.

.

اینم از دروغ سیزده من

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


 

 اس ام اس های اختصاصی مخصوص روز پدر و روز مرد 

 


روز پدر رو به بابای خوب دست و دلبازم تبریک میگم (هم اکنون نیازمند یاری سبز شما می باشیم)

 

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگه یه مرد تو این دوره زمونه باشه اونم تویی

روز مرد مبارک

 

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

حیف

حیف

حیف که خیلی نامردی.

.

.

.

وگرنه روز مردو بهت تبریک میگفتم

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بابایی الهی قربون خودت و جیبت و حساب بانکیت و ماشین خوشگلت برم روزت مبارک

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

روز پدر رو به بابای خوب دست و دلبازم تبریک میگم (هم اکنون نیازمند یاری سبز شما می باشیم)

 

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


 

اس ام اس اختصاصی جام جهانی

 

اين روزها همه مخشان صداي «ووووزلای» ميدهد

.

.

.

 

. شما چطور

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 
غضنفر تب جام جهاني ميگيرتش تشنج ميشه

 

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


 

 

 

اس ام اس هاي اختصاصي شب امتحان

هان ای كسانی كه  ازکتاب هایتان به عنوان اشیائی دکوری استفاده کرده اید اكنون فقط یک معجزه می تواند کارنامه شما را زیر و رو کند.
.
.
.
ستاد ایجاد رعب و وحشت شب امتحان

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گر میخواهید در امتحانات موفق شوید
.
.
.
 كره خر به جای اینكه راه بیفتی دنبال من بیایی پایین بشین درستو بخون تا موفق بشي

 

اس ام اس های  اختصاصی سالگرد ازدواج


عزیز تر از جانم

من در چشم تو کتاب زندگی را میخوانم

و هر بار که مژه های تو به هم می خورد

یک صحفه از این زندگی را برای من ورق میزند
 
سالروز یكی شدنمان مبارك

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

با تو بودن برایم بهترین لحظات زندگی است

ومن وجود پر مهر و سرشار از عشق تو

 را در كاشانه قلبم به وضوح میبینم

ومی دانم با تو میشود به خدا رسید

سالگرد ازدواجمان مبارك بر هر دومان...

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

...سال از با هم  بودمان گذشته و من هروز بیش از پیش به این راز پی میبرم كه تو خلق شده ای برای من تا زيباترين زندگي را برايم بسازي
سالروز ازدواجمون مبارك

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

هروز با شوق دیدنت چشم میگشایم و وقتی تو را در كنارم میبینم دوست دارم  بارها و بارها در برابر معبود زانو بزنم و سجده شكر كنم كه چون تویی را به من هدیه داد
سالروز آغاز با هم بودمان مبارك

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 از وقتی با همیم روزها و روزها گذشته چه تلخ چه شیرین معبود را شاكرم كه در تلخیها كنارم بودی و  در شادیها را به كامم شیرین تر كردی
عزیز لحظه های بیقراریم سالگرد ازدواجمان مبارك

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

پارسال در چنین روزی با بهترین هدیه سورپرایز شدم كه هنوز  و تا قیامت از داشتن چنین هدیه ای به خود میبالم  سالگرد ازدواجمون مبارك

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

... سال پیش زیبا ترین عروس دنیا از آن من شد  كه تا ابد در قلبم زیباترین خواهد ماند
سالروز بهترین روز زندگی ام  بر هر دومون مبارك

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
شنیدم دوست داشتن از عشق برتر است حالا میتوانم كاملا ابن جمله را درك كنم چون تا قبل از ازدواج عاشقت بودم اما حالا چون كودكی وابسته به مادر دوستت دارم و از بودنت لذت میبرم
سالگرد ازدواجمون مبارك

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 بر من مباد بی توماندن بی توبودن بی تو خفتن بی تو رفتن
سالروز باهم بودنمان مبارك

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


....سال


 زمان اندكیست برای با هم بودمان. دوست دارم تا ابدبا هم بمانیم و عشق بورزیم
سالگرد ازدواجمان مبارك

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 
شاید بارها و بارها تو را در این .... سال رنجانده باشم و اكنون بارها و بارها از تو معذرت میخواهم و به قداست پیوندمان سوگند كه تا ابد دوستت دارم و به تو وفادار خواهم ماند

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 



 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 9 آذر 1390برچسب:,
ارسال توسط milad

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 63
بازدید کل : 110364
تعداد مطالب : 97
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1



آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 63
بازدید کل : 110364
تعداد مطالب : 97
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1